ScrollToTop
Pan tabletka reklamy farmaceutyczne

Reklamy farmaceutyczne i ich manipulacje

Artykuły

16 listopada 2017

Reklamy farmaceutyczne i ich manipulacje

Podobno Polacy są narodem lekomanów. Zgadzasz się z tym określeniem?

Z pewnością jesteśmy społecznością której zdrowie nie jest obojętne. Nawet jeśli czasami zaniedbujemy siebie, to już zdrowie naszych dzieci i rodzin jest najwyższą wartością.

Taką sytuację skrzętnie wykorzystują koncerny farmaceutyczne. Grają na naszych uczuciach i bombardują Cię reklamami  cudownych środków na każdą dolegliwość.

Czy te reklamy mają wpływ na nasze decyzje zakupowe? Czy mają wpływ na naszą narodową lekomanię?

Według mnie mają olbrzymi wpływ. Dlatego ważną sprawą jest umiejętność weryfikowania informacji z reklam.

Przygotowałem narzędzie do takiej weryfikacji. Wypunktowałem 7 najczęstszych manipulacji wykorzystywanych w reklamach.

Wpis ten przygotowałem w ramach współpracy z blogiem popularnonaukowym TO TYLKO TEORIA. Znajdziesz go pod tym linkiem ⬇⬇⬇

Reklamy farmaceutyczne i ich manipulacje.

***

Serdeczności,

Pan Tabletka

Marcin

O autorze

Marcin Korczyk

mgr farm. Marcin Korczyk - farmaceuta praktyk, twórca internetowy, key opinion leader, autor książki "Odporność. Czy Twoje dziecko może nie chorować?"
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale farmaceutycznym. Po studiach pracował w aptece całodobowej w Nowym Sączu - i w trakcie pracy rozpoczął tworzenie bloga www.pantabletka.pl - zapisując odpowiedzi na najczęściej zadawane przez pacjentów pytania.

Od czasu złożenia bloga w 2015 roku - do dziś - blog stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i opiniotwórczych portali z wiedzą o racjonalnym stosowaniu leków i suplementacji.

Podobne Te artykuły również
mogą cię zainteresować

Chcesz być na bieżąco?
Dołącz do newslettera

Wysyłam tylko wartościowe treści.

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu otrzymawania informacji marketingowych od Pana Tabletki, i akceptuję politykę prywatności.

 

Zapis do kolejki po książkę z przepisami.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Pana Tabletki - czyli od firmy Merito Marcin Korczyk ul. Kochanowskiego 30 33-300 Nowy Sącz. NIP 652-170-26-01].

 

Zapis na listę oczekujących na dodruk książki „Odporność”.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Pana Tabletki - czyli od firmy Merito Marcin Korczyk ul. Kochanowskiego 30 33-300 Nowy Sącz. NIP 652-170-26-01].