Współpraca
Pan Tabletka ma swoje zasady, zanim zdecydujesz się ze mną skontaktować, poświęć chwilę żeby się z nimi zapoznać.
Dzięki tym zasadom, moja linia redakcyjna jest wiarygodna.
-
Najważniejszą wartością Pana Tabletki jest zaufanie czytelników;
-
Podejmuję się tylko transparentnej współpracy;
-
Z założenia nie reklamuję: leków, suplementów diety, wyrobów medycznych (takich do zażywania), dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego;
-
Współpracuję z osobami/firmami z którymi się utożsamiam i które reprezentują wartości zgodne z ideą bloga.
Jaka współpraca jest możliwa?
Jestem otwarty na propozycje – jeśli masz fajny, ciekawy pomysł i potrzebujesz Key Opinion Leader (KOL) z segmentu health&welness – to pisz śmiało :] w najgorszej opcji, polecę znajomych blogerów 😉
W zasadzie ogranicza nas tylko wyobraźnia i moje zasady.
Jeśli masz dobry pomysł, zapraszam do kontaktu:
marcin[at]pantabletka.pl
Merito agencja „medical copy writing”
Zaczęło się od tego, że raz, czy dwa razy pomogłem moim blogowym partnerom w przygotowaniu kilku specjalistycznych tekstów. O lekach, suplementach, o badaniach medycznych, o zdrowej diecie – pisane po ludzku, dla ludzi, i w terminie.
W tym momencie przygotowujemy jakieś 300 tys. znaków/miesięcznie dobrego, specjalistycznego „copy medical writingu”. Jeśli potrzebujesz pomocy w przygotowaniu takich tekstów/infografik na swoją stronę www, albo do prowadzenia mediów społecznościowych – to zapraszam do kontaktu.
Aktualne statystyki
- Facebook – ponad 230 tys. fanów i około 1mln. zasięgu miesięcznie , plus społeczność aktywna w grupach:
- #gangpanatabletki – ponad 60+ tys. osób;
- gang to gang 😉
- Pan Tabletka – dla rodziców – ponad 230+ tys. osób;
- zaangażowanie na poziomie 80% użytkowników
- Pan Tabletka – wsparcie dla pracowników aptek – ponad 46+ tys. osób;
- największe forum zawodowe zrzeszające specjalistów z branży aptekarskiej w Polsce
- Facebook Stories – +-10 tys. wyświetleń/dz/snap
- #gangpanatabletki – ponad 60+ tys. osób;
- Instagram – ponad +112 tys. obserwujących;
- opowiadam tam o ziołach, domowych sposobach i analizuję tabletki
- wyświetlenia InstaStories
- +-15tys.
- strona www.pantabletka.pl – ponad 1mln. UU miesięcznie – to średnia, miesięczna ilość unikalnych użytkowników
- udostępniam moje statystyki z Google Analytics za pośrednictwem portalu SmilarWeb.com
- Key Opinion Leader blog w branży helath&welness
- Newsletter – ponad 22tys. subskrybcji.
Wybrani partnerzy:
- Kamsoft – nieprzerwanie od stycznia 2019
- KtoMaLek.pl – nieprzerwanie od października 2018
- Rodzinna Olejarnia Olini.pl – nieprzerwanie od sierpnia 2018
- Miód od Kulmy – tradycyjna pasieka – nieprzerwanie od kwietnia 2019
- HELPA Czary mamy – od maja 2018 do grudnia 2019
- Alab Laboratoria
- Farmaceuci bez granic
- TVN Polska
Serdeczności!
CEO projektu
Marcin
P.S.: ja to ten po prawej, a ta Pani to @instalekarz
P.S.2: robię też ciekawe rzeczy, ze znanymi ludźmi, a w wolny czasie doradzam wydawcom około-zdrowotnych programów TV
P.S.3: Tak naprawdę to uwielbiam gotować. I wbrew pozorom wolę #jedzeniezamiastsuplementów niż tabletki: